preskoči na sadržaj

Osnovna škola Šemovec

Login
 

    
 

PDF dokument
(2,9 Mb)

Kalendar
« Studeni 2019 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 11. 2009.

Ukupno: 294351
Ovaj mjesec: 2998
Danas: 129
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Znanstveni izazovi na Večeri matematike
Autor: Ivana Stuparić, 10. 12. 2018.

Tko je uništio papirić s programom?

Na blagdan Sv. Nikole održala se treća po redu Večer matematike u našoj školi koju su organizirale učiteljice Lucija Vrbanec-Topolnjak i Elizabeta Borovec. Odazvalo se 80 učenika predmetne nastave što pokazuje da su učenici stvorili jedan pozivan stav prema matematici i otkrili njezinu zabavnu stranu rješavajući jednostavne i složene zadatke kroz igru, smijeh i zabavu.


Ove godine najveći izazov – problemski zadatak postavljen je pred učenike petih razreda. Sveti Nikola pripremio im je zadatke za rad na microbitu. Međutim, netko je papir s programom poderao i jedan je komadić nedostajao.

Mali su detektivi rješavajući zadatke zbrajanja, množenja i dijeljenja višeznamenkastih prirodnih brojeva, odgonetnuli počinitelja i pronašli dio programskog rješenja koji je nedostajao. Tu nisu stali. Riješivši preostala dva zadatka, saznali su i kada je nedjelo počinjeno te s kojim razlogom.

S dobivenim rješenjem prvog zadatka, učenici su mogli dopuniti programsko rješenje na računalu i isprobati rješavanje dijeljenja četveroznamenkastih brojeva s dvoznamenkastim na microbituMicrobit je pritiskom na gumb A odabrao nasumični četveroznamenkasti broj, a pritiskom na gumb B nasumični dvoznamenkasti broj. 

Kako bi testirali svoje znanje, ali i provjerili radi li microbit kako treba, učenici su sami na papiru izračunali dobiveni izraz te ga provjerili na  microbitu istovremenim pritiskom gumba A i B.

Učenicima se cijela radionica zaista svidjela jer su nizom zanimljivih i dinamičnih zadataka došli do rješenja problema, ali i nagrade u vidu testiranja znanja microbita.

„Zna li on to zaista tako brzo izračunati?“ bilo je pitanje koje su si postavili svaki put kada bi prionuli na rješavanje zadatka.

Ivana Stuparić

       





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju