preskoči na sadržaj

Osnovna škola Šemovec

Login

Kalendar
« Travanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Bilješke 01.01.-31.12.pdf
09.03.2018.
Bilješke 01.01.-31.12.pdf
doc_pdf

07.03.2018.
Evidencija ugovora, 2017.pdf
doc_pdf

09.03.2018.
Financijski izvještaji 01.01.-31.12..pdf
doc_pdf

09.03.2018.
Odluka o višku.pdf
doc_pdf

09.03.2018.
Tablice uz obvezne Biljeske.pdf
doc_pdf

31.01.2019.
Bilješke, 01.01.-31.12.doc
doc_doc

31.01.2019.
Fin.izvjestaj, 01.01.-31.12..xlsx
doc_xlsx

31.01.2019.
Izvještaji proračuna, 2018.PDF
doc_PDF

31.01.2019.
Odluka o višku.docx
doc_docx

20.02.2020.
EVIDENCIJA UGOVORA - 2019.doc
doc_doc

Karta spajanja korisnika

 

Osnovna škola Šemovec obavlja djelatnost osnovnog obrazovanja prema redovnom programu za učenike iz naselja: Šemovec, Bartolovec, Zamlaka, Štefanec i Žabnik.

Flag Counter

Creative Commons licenca

Djelo Portal Osnovne škole Šemovec, čiji je autor http://os-semovec.skole.hr, ustupljeno je pod licencom Creative Commons Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima 3.0 Hrvatska. Osim kada je drugačije označeno u pojedinom članku ili slikovnom materijalu.

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
U društvu matematike po četvrti put
Autor: Ivana Stuparić, 9. 12. 2019.

Uspješno rješavali problemske zadatke 

Matematika polako odbacuje svoje ruho teške i omražene gospođe te postaje sve omiljenija među djecom. Njezina zabavna strana privukla je mnoštvo učenika predmetne nastave i dovela ih 5. prosinca 2019. na četvrtu Večer matematike. 


U suradnji s Hrvatskim  matematičkim društvom učiteljice Lucija Vrbanec Topolnjak i Zvjezdana Šafarić pripremile su mnoštvo problemskih zadataka, društvenih igara i računalnih igrica kako bi Večer matematike učinile što zanimljivijom i zabavnijom. Ove se godine odazvalo 65 učenika od petog do osmog razreda koji su sat i pol uživali u čarima matematike i dobro se zabavili.  

Radionice koje su vodili voditelji pojedinih centara bile su raspoređene prema uzrastu (razredu) učenika. Ovo su samo neke poučne igre i zanimljivi zadatci koje su pripremile učiteljice: Hrvatska glagoljica, Eiffelov toranj.(5. r.); Čovječe, ne ljut se, Vedska matematika, Staza Djeda Mraza (6. r.); Tangram slagalica, Životni vijek životinja, Potapanje brodova (7. r.); Hanoi toranj, Zadatci sa šibicama, računalne igrice Lov na blago, Pucanje mjehurića i Parovi, Arheologija, forenzika i matematika (8. r.). 

Pitali smo učenike što misle o Večeri matematike i bi li je preporučili i drugima. Evo nekih odgovora: 

Laura Balog (7.b): Ovo mi je drugi put da sam na Večeri matematike jer mi je prošle godine bilo jako lijepo. Osjećala sam se uzbuđeno prilikom rješavanja zadataka. Posebno me razveselilo to što smo rješavali zadatke kakve inače ne rješavamo na satu i što smo ih rješavali timski. 

Lana Skupnjak (5.b): Ovakav način usvajanja matematičkog znanja ne predstavlja opterećenje za učenika. Prilikom rješavanja zadataka ne moramo samo sjediti, već se slobodno krećemo, dogovaramo i predlažemo rješenja. Moram istaknuti da ovo nije bila samo radionica matematike, već i hrvatskog jezika i informatike.  

India Butek (6.a): Iako mi je bilo jako lijepo i zabavno, prilikom rješavanja zadataka osjećala sam se malo nesigurno i nisam znala hoću li sve uspješno riješiti. Svakako ću Večer matematike preporučiti onima koji nisu bili jer na ovakav način možeš puno toga naučiti bez grča u želucu. 

Antonio Modrić (6.b): Moja tri prijatelja i ja odmah smo se bacili na igru Čovječe, ne ljuti se jer je tu trebalo brzo računati. Mogli smo podijeliti zadatak i svaki izračunati dio. Na taj smo način vježbali koncentraciju, brzinu i točnost rješavanja zadataka. Ovom prilikom pozivam i druge na sljedeću Večer jer tu dodatno utvrđujemo gradivo i ponavljamo. 

Marija Majcen (7.a): Ovo mi je treća Večer matematike. Bilo je zanimljivo rješavati ponuđene zadatke tim više što smo radili timski i na taj ih način brže i točno riješili. Preporučujem ovakav način rada svim učenicima koji nisu bili jer kroz zabavu možeš puno toga naučiti. 

Ovakvim zabavnim načinom rada učenici su lakše došli do ideja kako riješiti neki zadatak, saznali čime se sve matematika bavi i postali svjesni da se svakodnevno susreću s matematičkim problemima i uspješno ih rješavaju. Iako je među njima vladao natjecateljski duh, prihvaćali su tuđa mišljenja i zajedno dolazili do rješenja. 

Novinarska grupa 

 

 

   





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju