"Kurikulum škole temeljni je dokument kojim se predviđa rad, način vrednovanja
i evaluacije učinaka sveukupnog školskog života na učenike i učitelje."

Kurikulumom se određuju odgojno–obrazovne vrijednosti, ciljevi, kompetencije i načela. Kurikulum je usmjeren na učeničke kompetencije. Da bi se učenici uspješno snašli u budućnosti naglasak se stavlja na cjeloživotno obrazovanje.

Temeljne kompetencije su:

Vrijednosti kojima Školski kurikulum daje osobitu pozornost jesu: znanje, solidarnost, identitet i odgovornost.

Znanje – znanje, obrazovanje i cjeloživotno učenje su temeljni pokretači društva i svakog pojedinca

Solidarnost – sustavno osposobljavanje djece i mladih da budu osjetljivi za druge, obitelj, siromašne i obespravljene (humanitarni rad), međugeneracijsku skrb, za svoju okolinu i za cjelokupno životno okružje.

Identitete – u doba globalizacije , u kojem je na dijelu snažno miješanje razl. kultura, svjetonazora i religija, čovjek treba postati građaninom svijeta, a pritom sačuvati svoj nacionalni identitet, kulturu. Odgoj i obrazovanje trebaju poticatii razvijati osobni identitet istodobno ih povezujući s poštivanjem različitosti

Odgovornost – odgoj i obrazovanje potiču aktivno sudjelovanje djece i mladih u društvenom životu i promiču njihovu odgovornost prema općem društvenom dobru, prirodi i radu te prema sebi samima i drugima.

 

 

KURIKULARNI KRUG