Osnovna škola Šemovec

PDF dokument
(2,9 Mb)

Ispis statistike od 15. 11. 2009.

Nastava
Maturalno putovanje
Autor: Dubravka Jug, Dijana Božak, 3. 7. 2014.

Učenici 7a i 7b razreda jedva su dočekali ponedjeljak 16. lipnja da prvi put zajedno krenu na dulje putovanje...

Krenuli smo u 6 sati ispred škole, a u 12 sati su nas kopljanici ( maskote autobusa) dovezli do pitoresknih slapova Krke. Iako nas je Skradinski buk mamio na kupanje, sunce se nije htjelo pokazati pa smo odlučili krenuti južnije put Splita.
U Splitu smo se vratili u doba cara Dioklecijana šetajući njegovom palačom. Bilo je zanimljivo razgledavati njegovu terasu, odaje, stupove, slikati se s legionarima i gurati se kroz usku kalu naziva Pusti me proć.
Izmoreni od uzbuđenja sjeli smo u autobus i krenuli na konačno odredište: hotel Nimfu u Živogošću. Vozili smo se uz more i uživali u ljepotama Makarke rivijere. Nakon ukusne večere u hotelu slijedilo je noćno kupanje. Trebalo je isprobati gdje je zanimljivije: u moru ili bazenu. Bazen je definitivno odnio pobjedu, a kako i ne bi uz besplatno piće, popodnevni snack , glazbu, vodeni aerobik i zabavne francuske animatore.

Kako ne bi ispalo da smo se samo dobro zabavljali, treba spomenuti da smo u utorak ujutro razgledavali Makarsku i posjetili Malakološki muzej u kojem se čuvaju školjke porijeklom iz svih svjetskih mora.
One predstavljaju neprocjenjivu zbirku uzoraka od kojih su danas neki već jako rijetki i zaštićeni, a svi eksponati su potpuno prirodni i nisu ni lakirani ni brušeni.
Srijeda prijepodne bila je rezervirana za splavarenje Neretvom u gradiću Opuzenu. Vozili smo se između nasada mandarina, nara, limuna, a posebno nas je očarala topla voda Neretve prepuna lopoča i lokvanja na kojima su se odmarali kormorani. Osim tih prirodnih ljepota, vožnju ćemo pamtiti i po susretu s bjelouškom koja se ušuljala u splav i podigla adrenalin pa se splav opasno zaljuljao.
Adrenalin nas je držao sve do navečer kad smo imali disco večer i u odličnom raspoloženju zaputili se u predvorje bazena bodriti Vatrene. Bili smo presretni zbog pobjede i spokojno zaspali u jutarnjim satima.

Pretposljednji dan bili smo slobodni i proveli smo ga na kupanju i u šetnji Živogošćem.
Petri smo pripremili iznenađenje i tortu za rođendan.

U petak nakon ručka krenuli smo kući, ali je dan bio itekako ispunjen. Pokraj Makarske je svetište Vepric gdje smo stali i pomolili se za sretan put. Umorni od prekrasnih pet dana spavali smo sve do Smiljana. Tamo smo razgledali Memorijalni centar Nikola Tesla, proučavali njegove izume i pogledali zanimljiv film o njegovom genijalnom umu.

Bližili su se večernji sati i jako ogladnjeli uputili smo se na večeru, a ubrzo nakon toga stigli smo i u Šemovec.
Jedva čekamo sljedeći izlet!