PISMA LJUBAVI I PRIJATELJSTVA
Anonimna pisma izazvala su posebnu znatiželju dok su ona potpisana izmamila osmijehe na licima primatelja.
Dan zaljubljenih izazvao je veliko uzbuđenje među učenicima koji su jedva dočekali ljubavna pisma i poruke. Naime, u hodniku kraj blagovaonice bila je postavljena „kutija za Valentinovo”. Tijekom cijeloga tjedna učenici su pisali pisma i poruke te ih ubacivali u nju.
Na samo Valentinovo, 14. veljače, kutija je službeno otvorena. Učenici predstavnici u Vijeću učenika preuzeli su poštu i podijelili je svojim vršnjacima. Anonimna pisma izazvala su posebnu znatiželju dok su ona potpisana izmamila osmijehe na licima primatelja. Učenici su pisma najčešće slali jedni drugima, ali su ih slali i učiteljicama nižih i viših razreda, drugim djelatnicima te vozaču školskoga autobusa kao izraz zahvalnosti za trud i rad.
Učiteljice Jožica Butko i Alenka Labaš tom su prigodom ukrasile školske panoe prepoznatljivim motivima Valentinova te na taj način pridonijele veseloj i romantičnoj atmosferi u školi.
Ovim su činom učenici izrazili zahvalnost, poštovanje i simpatije prema svojim vršnjacima i ostalim zaposlenicima škole. „Ovo mi je bilo baš lijepo i zabavno iskustvo, nadam se da sam nekoga usrećila“, izjavila je jedna učenica.
Marija Petran, 7. a





