preskoči na sadržaj

Osnovna škola Šemovec

Login
 

  


 

PDF dokument
(2,9 Mb)

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 11. 2009.

Ukupno: 507186
Ovaj mjesec: 4177
Danas: 23
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Večer matematike
Autor: Dubravka Jug, 17. 12. 2023.

LJUBITELJI BROJEVA ISTRAŽIVALI MATEMATIKU NA INTERAKTIVAN NAČIN

Matematička večer održana 7. prosinca u OŠ Šemovec okupila je ljubitelje brojeva  koji su pokazali svoje matematičko umijeće rješavajući zabavne zadatke. Osim što su se dobro zabavili, učenici su poboljšali svoje matematičke sposobnosti kojih nisu bili svjesni.


Učenici predmetne nastave bili su raspoređeni po radionicama prema uzrastu, gdje su se susreli s mnogobrojnim igrama i rješavali različite tipove zadataka.

Petaši su se natjecali u igri Žablji skok (igra s pravilima za djeljivost prirodnih brojeva),  rješavali Sudoku sa sličicama te prolazili kroz online Escape Room zadatke na temu grada Zagreba. Zajedno sa svetim Nikolom ponovili su dijeljenje prirodnih brojeva i ostataka pri dijeljenju

 Šestaši su se izazivali Memory karticama, Dominom s razlomcima te rješavali zadatke na karticama s božićnom tematikom (Staza Djeda Mraza). Pretvarali su mjerne jedinice zanimljivih podataka iz svijeta životinja, QR kodovima otkrili katedralu i ime grada u kojemu se nalazi. Najveći im je izazov bio tangram - kvadrat podijeljen na geometrijske likove.  

Sedmaši su testirali svoje vještine u Sudoku s jednadžbama, igrom Čovječe ne ljuti se s računima cijelih brojeva te online zadatcima s QR kodovima.

Osmi su se razredi bavili kriptologijom (otkrivali su skriveno značenje poruka i upoznali se s ovom znanstvenom metodom), arheologijom, forenzikom, a na kraju su se opustili uz Domino i Memory.

Ova je Večer pokazala da matematika može biti zabavna i pristupačna čak i za one koji nisu ljubitelji toga predmeta. Učenici su, rješavajući različite tipove zadataka, razvijali svoje vještine, surađivali i istraživali matematiku na interaktivan način.

Dojmovi učenika:

Lovro Bogati, 8. a: „Bilo mi je jako lijepo. Zabavio sam se i pritom naučio da dekodiranje zadataka nije lako te da uvijek pripazim mjerimo li u inčevima ili centimetrima.“

Dino Foder, 8. a: Zadatci su bili jako zanimljivi i drago mi je što sam došao. Naučio sam izračunati visinu čovjeka pomoću bedrene kosti.“

Lora Presečki, 8. a: „Igre su bile baš fora. Naučila sam što je kriptologija, kako je primijeniti na primjerima.“

 

Lucija Vrbanec Topolnjak i Ana Međimurec

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju