preskoči na sadržaj

Osnovna škola Šemovec

Login
 

  


 

PDF dokument
(2,9 Mb)

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Pristup uz AAI@Edu


lektire.skole.hr - čitajte lektire
lms.carnet.hr

carnet.loomen.hr

www.ettaedu.eu




www.mobilnost.hr

POPIS HRVATSKIH ŠKOLA

EU PROJEKTI - DA/NE
Želite li da naša škola ponovno bude dio jednog takvog europskog projekta?



Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 11. 2009.

Ukupno: 507314
Ovaj mjesec: 4305
Danas: 9
Bilješke 01.01.-31.12.pdf
09.03.2018.
Bilješke 01.01.-31.12.pdf
doc_pdf

07.03.2018.
Evidencija ugovora, 2017.pdf
doc_pdf

09.03.2018.
Financijski izvještaji 01.01.-31.12..pdf
doc_pdf

09.03.2018.
Odluka o višku.pdf
doc_pdf

09.03.2018.
Tablice uz obvezne Biljeske.pdf
doc_pdf

31.01.2019.
Bilješke, 01.01.-31.12.doc
doc_doc

31.01.2019.
Fin.izvjestaj, 01.01.-31.12..xlsx
doc_xlsx

31.01.2019.
Izvještaji proračuna, 2018.PDF
doc_PDF

31.01.2019.
Odluka o višku.docx
doc_docx

20.02.2020.
EVIDENCIJA UGOVORA - 2019.doc
doc_doc

Karta spajanja korisnika

 

Osnovna škola Šemovec obavlja djelatnost osnovnog obrazovanja prema redovnom programu za učenike iz naselja: Šemovec, Bartolovec, Zamlaka, Štefanec i Žabnik.

Flag Counter

Creative Commons licenca

Djelo Portal Osnovne škole Šemovec, čiji je autor http://os-semovec.skole.hr, ustupljeno je pod licencom Creative Commons Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima 3.0 Hrvatska. Osim kada je drugačije označeno u pojedinom članku ili slikovnom materijalu.

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Stručno usavršavanje pedagoga Branimira Vinceka u Rimu
Autor: Dubravka Jug, 23. 11. 2012.

„Ljude valja učiti, do najveće moguće mjere,  da svoje znanje ne crpe iz knjiga, već da proučavaju nebo i zemlju, hrastove i bukve, tj. da proučavaju i ispituju same stvari, a ne tuđa zapažanja o stvarima.“                

                                                                                Komensky


U bespoštednoj utrci obrazovanja i tehnologije učenici s pravom osjećaju konfuziju dok kreatori obrazovnih programa vode svakodnevnu bitku s implementacijom tehnologije i metodike rada s tehnologijom u prostore škola.

     Promatrajući informacijsku i komunikacijsku tehnologiju koja omogućuje prijenos i uporabu svih vrsta informacija i predstavlja najprodorniju generičku tehnologiju današnjice, uviđamo da je ona kao takva, temelj ekonomije i društva 21. stoljeća. Ova je tehnologija generator promjena u svim sferama društva. Uzimajući u obzir internet kao globalnu podatkovnu mrežu i količinu informacija koju nam svakodnevno nudi, možemo zaključiti kako su internet i World Wide Web redundantni. Dakle, ekspanzijom znanja raste i internet koji te informacije apsorbira u svojim serverima diljem svijeta.  Zadatak učitelja i odgajatelja jest da civilizacijski imperativ tehnologije prilagode stvarnim potrebama učenika te da se i sami permanentno obrazuju i koriste svim sredstvima i dostupnim tehnologijama kako bi proširili obrazovnu stvarnost i obrazovne izvore.

     Spomenuti brzi razvoj tehnologije nije stvar slučajnosti ona je proizvod ljudi koji uče. Potreba za razvijanjem digitalnih kompetencija i njihovu upotrebu u svrhu učenja, a ne samo zabave identificirana je kroz iskustvo u radu s učenicima, ali je i formalno definirana u raznim aktima koji definiraju smjer kretanja obrazovnih politika u Republici Hrvatskoj.

     Pravo na učenje, prema Općoj deklaraciji o ljudskim pravima Ujedinjenih naroda, jedno je od temeljnih ljudskih prava. Činjenica da se kompjuterska tehnologija prije ustalila u kućanstvima nego u školama potvrđuje važnost neformalnog učenja. Prema uzoru na institucije koje se bave neformalnim učenjem otvara se prostor za uvođenje novih tehnologija i metoda u već postojeći formalni obrazovni sustav koji bi prihvaćanjem novih perspektiva mijenjao paradigme obrazovanja. Uvođenjem novih tehnologija i metoda poučavanja bitno je da institucija u koju se uvode ima ostvarene sve perspektive i tehničke predispozicije.

     E-učenje predstavlja sinonim za novo, moderno i kvalitetno obrazovanje. Isto tako, e-učenje je fleksibilno jer se stalno prilagođava novim dostignućima u tehnologiji i potrebama korisnika, odnosno učenika koji se služe tim tehnologijama u svrhu obrazovanja. Osim toga, e-učenje otvara prostor i angažman pojedinaca u vlastitoj organizaciji vremena i učenja, ali i sve više približava relacije učitelj-učenik. Dakle, e-učenje uči odgovornosti, etičnosti, kritičnosti i snalažljivosti u novim obrazovnim situacijama.

     Upravo o ovim i sličnim temama razgovaralo se na stručnom skupu u Rimu održanom 14. rujna 2012. godine u trajanju od pet dana. Za organizaciju skupa pobrinuo se F.C. “Europaclub” LIDS “Sapienza” University – Roma koji je omogućio iznimna predavanja i tehnička rješenja istaknutog predavača u ovom području StefanaLariccia. Odobrenjem projekta koji je financiran u okviru Programa za cjeloživotno učenje od strane Europske unije preko Agencije za mobilnost i programe EU školskom pedagogu Osnovne škole Bisag i Šemovec Branimiru Vinceku omogućeno je sudjelovanje u navedenom skupu. Skupu je prisustvovalo još jedanaest kolega iz pet zemalja EU i okruženja. Sadržaj skupa odnosio se na lms sustav Plone, ali i na budućnost Interneta i multimedijskih alata. Bogatstvo ovog skupa, osim tehničkih rješenja i preporuka, bilo je i uspostavljanje vrijednih kontakata, širenje obzora i komparacija empirije i primjera dobre prakse ostalih kolega. Na samom skupu otvoren je prostor za prezentaciju rada Osnovne škole Bisag i Šemovec te svih dostignuća u odgojnoj i obrazovnoj domeni s kojima se ove dvije škole mogu pohvaliti. Sama prezentacija ostala je zamijećena pa se ukazala potreba, ali i želja za ostvarivanje suradnje i projektiranjem novih projekata koji će imati europsku dimenziju. Upravo se istražuju mogućnosti suradnje te su u pripremama izrade projektne dokumentacije.

     Potreba za permanentnim obrazovanjem i većom fleksibilnošću u odgoju i obrazovanju postaje glavna maksima djelatnicima Osnovne škole Šemovec. Djelatnici škola žele iskoračiti iz okvira  razredno-predmetno-satnog sustava koji je utemeljen prije više od 350 godina.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju