preskoči na sadržaj

Osnovna škola Šemovec

Login
 

  


 

PDF dokument
(2,9 Mb)

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Pristup uz AAI@Edu


lektire.skole.hr - čitajte lektire
lms.carnet.hr

carnet.loomen.hr

www.ettaedu.eu




www.mobilnost.hr

POPIS HRVATSKIH ŠKOLA

EU PROJEKTI - DA/NE
Želite li da naša škola ponovno bude dio jednog takvog europskog projekta?



Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 11. 2009.

Ukupno: 505877
Ovaj mjesec: 2868
Danas: 1
Bilješke 01.01.-31.12.pdf
09.03.2018.
Bilješke 01.01.-31.12.pdf
doc_pdf

07.03.2018.
Evidencija ugovora, 2017.pdf
doc_pdf

09.03.2018.
Financijski izvještaji 01.01.-31.12..pdf
doc_pdf

09.03.2018.
Odluka o višku.pdf
doc_pdf

09.03.2018.
Tablice uz obvezne Biljeske.pdf
doc_pdf

31.01.2019.
Bilješke, 01.01.-31.12.doc
doc_doc

31.01.2019.
Fin.izvjestaj, 01.01.-31.12..xlsx
doc_xlsx

31.01.2019.
Izvještaji proračuna, 2018.PDF
doc_PDF

31.01.2019.
Odluka o višku.docx
doc_docx

20.02.2020.
EVIDENCIJA UGOVORA - 2019.doc
doc_doc

Karta spajanja korisnika

 

Osnovna škola Šemovec obavlja djelatnost osnovnog obrazovanja prema redovnom programu za učenike iz naselja: Šemovec, Bartolovec, Zamlaka, Štefanec i Žabnik.

Flag Counter

Creative Commons licenca

Djelo Portal Osnovne škole Šemovec, čiji je autor http://os-semovec.skole.hr, ustupljeno je pod licencom Creative Commons Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima 3.0 Hrvatska. Osim kada je drugačije označeno u pojedinom članku ili slikovnom materijalu.

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PROJEKT "TJEDAN DANA BEZ EKRANA"
Autor: Dubravka Jug, Maja Vitković, 13. 4. 2016.

Učenici 5. i 7. razreda 4. - 11. travnja sudjelovali su u projektu „Tjedan dana bez ekrana“.  Satovi Hrvatskoga jezika postale su radionice, a oni koji su željeli (i bili dovoljno hrabri), mogli su se u projekt uključiti i izvan nastave. 

(foto-galerija)


Ciljevi projekta bili su smanjiti vrijeme ispred triju ekrana (mobitela, računala i televizora), vježbati kritičko mišljenje prema medijskim sadržajima,  potaknuti na kvalitetnije i raznovrsnije korištenje slobodnog vremena, poboljšati komunikaciju i suradnju u obitelji te poboljšati odnos s vršnjacima.
Na satovima Hrvatskog učenici su se mogli uključiti u različite radionice; 
•    Obrada i analiza ankete o korištenju medija u svakodnevnom životu
•    Dobre i loše strane medija
•    Poruke koje nam šalju reklame 
•    Sapunice i njihov utjecaj na gledatelja
Kroz različite dramske radionice,  na satovima smo osmišljavali reklame za beskorisne proizvode, snimali televizijsku reportažu i smišljali priču sapunice. 
Oni dovoljno odvažni koji su i izvan nastave provodili projekt, svaki su dan vodili dnevnik aktivnosti koje su donosile određen broj bodova. Aktivnosti provedene s prijateljima i roditeljima nosile su najviše bodova. Svima koji su izdržali tjedan dana bez ekrana uručena su posebna priznanja, a oni s najvećim brojem bodova dobili su i posebne nagrade.  Evaluacijski listići koje su na kraju ispunjavali učenici i roditelji pokazali su nam da bi se bilo dobro „odmaknuti“ od ekrana na nekoliko dana barem jednom godišnje. Najvažnije od svega je, ipak, da smo naučili kako mediji mogu biti jako korisni, ali i itekako štetni ako se njima ne koristimo na pametan način. 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju