« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
"Kurikulum škole temeljni je dokument kojim se predviđa rad, način vrednovanja
i evaluacije učinaka sveukupnog školskog života na učenike i učitelje."
Kurikulumom se određuju odgojno–obrazovne vrijednosti, ciljevi, kompetencije i načela. Kurikulum je usmjeren na učeničke kompetencije. Da bi se učenici uspješno snašli u budućnosti naglasak se stavlja na cjeloživotno obrazovanje.
Temeljne kompetencije su:
Vrijednosti kojima Školski kurikulum daje osobitu pozornost jesu: znanje, solidarnost, identitet i odgovornost.
Znanje – znanje, obrazovanje i cjeloživotno učenje su temeljni pokretači društva i svakog pojedinca
Solidarnost – sustavno osposobljavanje djece i mladih da budu osjetljivi za druge, obitelj, siromašne i obespravljene (humanitarni rad), međugeneracijsku skrb, za svoju okolinu i za cjelokupno životno okružje.
Identitete – u doba globalizacije , u kojem je na dijelu snažno miješanje razl. kultura, svjetonazora i religija, čovjek treba postati građaninom svijeta, a pritom sačuvati svoj nacionalni identitet, kulturu. Odgoj i obrazovanje trebaju poticatii razvijati osobni identitet istodobno ih povezujući s poštivanjem različitosti
Odgovornost – odgoj i obrazovanje potiču aktivno sudjelovanje djece i mladih u društvenom životu i promiču njihovu odgovornost prema općem društvenom dobru, prirodi i radu te prema sebi samima i drugima.
KURIKULARNI KRUG