preskoči na sadržaj

Osnovna škola Šemovec

Login
Tražilica
 

  


 

PDF dokument
(2,9 Mb)

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 11. 2009.

Ukupno: 551214
Ovaj mjesec: 4258
Danas: 83
Informatika
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
CROATIAN MAKERS LIGA U OŠ DOMAŠINEC
Autor: Dubravka Jug, Marija Pokos Lukinec, 20. 2. 2023.

Timski osvojili prvo i treće mjesto

Ove su se godine, nakon nekoliko pandemijskih, učenici opet družili uživo s drugima sudionicima naše regije. Zadatci su bili vrlo slični onima koje su učenici radili u školi. Uživali su u svakom trenutku i koraku koji su trebali napraviti.


U Osnovnoj školi Domašinec  15. veljače održalo  se treće kolo Croatian Makers lige za petnaest  ekipa iz različitih škola. Među njima bile su i naše dvije ekipe koje su vodile učiteljice Dubravka Jug i Marija Pokos. Mlađu dobnu skupinu činili su: Leon Florjanić, Filip Kranjčec i Tanja Skupnjak, a stariju: Katja Žganec, Lovro Bogati, Teodor i Maksimilijan Begić. Zadatak je bio programirati robot tako da izvrši sve zadatke i  dođe do kraja staze. Naši su učenici izjavili da su zadatci bili slični onima koje oni rade u školi, ali da im je ipak najveći izazov bio programirati osvjetljenje i glazbu, a najlakše liniju praćenja kojom robot prolazi.

Nakon uspješno izvršenog zadatka u zadanom vremenu starija dobna skupina osvojila je treće mjesto dok je mlađa osvojila prvo mjesto. Ove su školske godine učenici počeli programirati i na novim micro:Maqueen Plus robotima s kamerama koje  mogu pamtiti lica, objekte, tagove i boje. Na taj je način programiranje robota postalo još zanimljivije.

Croatian Makers liga dio je projekta Croatian Makers koji je 2014. godine pokrenuo Institut za razvoj i inovativnost mladih (IRIM). Naša škola priključila se projektu prije pet godina. Svake školske godine učenici se natječu kroz četiri kola. Cilj Lige je omogućiti široko uključivanje robotike, automatike i programiranja u edukaciju osnovnoškolskog uzrasta.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju